تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از یگان‌های نیروی زمینی ارتش در استان فارس گفت: نیروی زمینی ارتش نیرویی مقتدر و خودکفا است که علیرغم پیچیدگی‌های تسلیحات و تجهیزات زمینی مورد نیاز، به حول و قوه الهی در این رابطه روی پای خود ایستاده است
به گزارش روابط عمومی ارتش در منطقه فارس امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای علمی، فرهنگی و پژوهشی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش شیراز بازدید کرد.
وی با توجه به استقرار یگان‌های متعدد رزمی، آموزشی و فرهنگی نیروی زمینی  در استان فارس حضورش در این منطقه را بازدید آمادگی دفاعی، رزمی و رصد فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اعلام کرد و رشادت‌های تیپ قهرمان 55 هوابرد و تیپ 37 زرهی و نقش موثر آن ها در هشت سال دفاع مقدس را ستود و گفت: نیروی زمینی ارتش در حال تحول عمیقی در راستای فرمایشات و منویات فرماندهی معظم کل قوا است.
وی افزود: نیروی زمینی ارتش نیرویی مقتدر و خودکفا در منطقه و جهان است که علیرغم پیچیدگی‌های تسلیحات و تجهیزات  زمینی مورد نیاز، به حول و قوه الهی در این رابطه روی پای خود ایستاده است.
سرتیپ حیدری بیان داشت: آنچه امروز در بعد چرخه دفاعی کشور مورد نیاز است، ساخته و پرداخته دست‌های با کفایت کارکنان نیروی زمینی ارتش و دانشمندان عرصه دفاعی کشور ساخته می شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در رابطه با حضور تاثیر گذار ارتش در حادثه دلخراش کرمانشاه گفت: بنابر اوامر مطاع و مبارک فرماندهی معظم کل قوا و شعار ارتش فدای ملت، ارتش این فدایی بودن را در عرصه های خطر به منصه ظهور گذاشته و هر زمان که مردم به ما نیاز داشته اند در اولین فرصت در خدمت آنان بوده‌ایم که مصداق این حضور کمک‌رسانی و اقدام سریع نیروی زمینی ارتش در زلزله اخیر استان کرمانشاه و شهر سرپل ذهاب بود که باعث رضایت مردم و مقام معظم رهبری شد. 
وی افزود: ما توانسته ایم قدرت دفاعی خود را بالا ببریم و دشمن اعتراف کرده است قدرت رویارویی با ما را ندارد.
 از دیگر برنامه‌های فرماندهی نیروی زمینی ارتش دیدار با کارکنان دوره عالی و مقدماتی مرکز آموزش علوم وفنون و بازدید از یگان‌های نیروی زمینی ارتش در استان فارس و دیدار عمومی با کارکنان نیروی زمینی ارتش در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 23 بهمن 1396 ] [ 21:34 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 442
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 895
بازدید ماه : 888
بازدید کل : 85093
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->